Dagje in Coban - Reisverslag uit Cobán, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Dagje in Coban - Reisverslag uit Cobán, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Dagje in Coban

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg ardl

28 Juli 2013 | Guatemala, Cobán

Een rustig dagje, we werden pas om half 9 wakker(voor ons laat). We zitten in een mooi hotel, er zijn maar 5 kamers, supernetjes.Een hele grote tuin wanneer we onze kamer uitstappen,zou helemaal perfect zijn als er een zwembad zou zijn. We ontbijten buiten en dit is zeer uitgebreid en de mensen zijn erg aardig. Tijdens het ontbijt komt Hektor er al aan, we drinken samen koffie en eten taart. Ook skypen we met onze families,heel leuk.'s Middags rijdt Hektor ons naar een rivier, hier kun je erg mooi zwemmen.Terwijl we aan de kant zitten raakt een jongetje van een jaar of 9 in paniek en gaat kopje onder. Gelukkig wordt hij op tijd gered door zijn vader. Wel schrikken hoor,Daniel is nog op zoek gegaan naar zijn schoen maar die verdween met de stroming. In Guatemala krijgen de kinderen geen zwemles,ze leren het zelf.En in dit geval had de ambulance in Nederland al klaargestaan. Dat is hier allemaal heel anders. Wij zijn super verwend met de zorg die we in Nederland krijgen. Nu nog even luieren en straks eten in het hotel.Niet te laat naar bed, morgen gaan we vroeg vertrekken naar semuc champey,kijk voorhet plaatje hier bovenaan de weblog,we zijn benieuwf.

• 29 Juli 2013 - 19:09

Janke En Gert:

Hallo Andre, Ria, Daniel en Lynn,
    Leuk verslag; leuke foto's; leuk geskyped gisteren; het lijkt ons ook wel wat daar, maar we hebben bij hotelkamerveiling nog geen geschikt adresje gevonden....Vandaag was onze oppasdag in Schoonebeek; Ruben vindt het volgens ons net zo leuk als wij. Gisteren hebben we al jullie verslagen van deze site geprint en bij (o)pa afgeleverd; hij heeft ze allemaal al gelezen en vindt het heel interessant; alleen de foto's daar moeten we nog wat op bedenken; gaan jullie een album maken ? groetjes Janke en Gert.

• 30 Juli 2013 - 21:30

Lieke:

heeej
    ja skypen was heel leuk. doen we nog een x
    xxmij