Dieren in de jungle van Peten (noord-Guatemala) - Reisverslag uit Flores, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Dieren in de jungle van Peten (noord-Guatemala) - Reisverslag uit Flores, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Dieren in de jungle van Peten (noord-Guatemala)

Door: Daniël

Blijf op de hoogte en volg ardl

31 Juli 2013 | Guatemala, Flores

Ik heb vanmorgen eerst uitgeslapen. Na het ontbijt kon ik kiezen: zwemmen of met Victor en papa mee naar de bank en zo. Ik ging mee, dat duurde best lang.
Het is hier zo heet dat ik toen ben gaan zwemmen.
Toen gingen we met de boot op het meer. We gingen naar de dierentuin, op een eilandje in het meer. We liepen tussen de papegaaien en de varkentjes (die los liepen). Toen zagen we een krokodil, maar die bewoog niet.
Toen moesten we over een lange hangbrug over het water. Aan die kant waren nog veel meer dieren. Ik zag een poema, jaguar, een monsterdiertje, 1 kleine en 1 grotere krokodil, schildpadden en nog meer. We zagen ook aapjes, die heb ik nog een hand gegeven.
Toen gingen we terug naar de boot. Victor gooide een stok naar de jaguar, die begon in beweging te komen. Ik moest toen lachen.
We gingen weer in de boot, naar een uitzichtpunt. Dat was heel mooi! Victor had het heel erg zwaar.
Op de boot zat ik lekker te spelen met een grote stok. Ik en Lynn werden natgesputterd door Victor.
Toen we terug kwamen dook ik direct in het zwembad.
Dit was Daniël

  • 01 Augustus 2013 - 09:30

    Lieke:

    hola familia
    lo que muchos animales que no se puede simplemente mirar a nosotros.
    Quiero ir allí también.
    si vas a china que avanzo, yo ya estoy ahorrando!
    buenas fotos también.
    divertirse en.
    Xxx-jes mij

    Ps: laat maar vertalen door Victor, lijkt me een aardige gast:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ardl

Guatemala - gangers China-travellers

Actief sinds 14 Juni 2013
Verslag gelezen: 1066
Totaal aantal bezoekers 35340

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2017 - 28 Augustus 2017

Rondreis door China

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Ontdekkingsreis Guatemala

Landen bezocht: