Reis naar Flores - Reisverslag uit Flores, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Reis naar Flores - Reisverslag uit Flores, Guatemala van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Reis naar Flores

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg ardl

30 Juli 2013 | Guatemala, Flores

Vanochtend al op tijd vertrokken, om 7.30 uur. Hektor stond al weer klaar.Het eerste stuk reed hij, na ongeveer 80 km hebben we Viktor opgepikt en namen we afscheid van Hektor. Het was een hele trip.Om half 1 gingen we lunchen in Rio Dulce, een prachtige plek aan de rivier. Daniel en Lynn hebben hier de vissen popcorn gevoerd. Onderweg zag je het landschap veranderen, minder bergen, heel veel bananenplanten en palmbomen.De hele middag doorgereden en om half 6 kwamen we aan in Flores,een schiereiland in het meer van Peten. De temperatuur ligt hier hoger,rond de 30 graden, het voelt vochtig. Het hotel is erg leuk en knus. Morgen zullen wewwat foto's maken.Dan gaan we pizza eten bij het meer,het is hier wat meer toeristisch,en ja hoor het halve terras zit vol met Nederlanders.Nu eerst maar uitrusten, al viel ons deze reis erg mee. Ging super!

• 31 Juli 2013 - 19:26

Pa En Ma (Opa En Omi):

Dag Allemaal, vlgs de site is het nu bij jullie 1121 uur dus heerlijk overdag terwijl wij de avond al ingegaan zijn. De pizza's liggen al een beetje bruin te worden, nu alleen maar wachten tot ze gaar zijn. Je zegt het halve terras zit vol Nederlanders, dan zal het wel een klein terras zijn of je kijkt iets verkeerd. Zitten er trouwens nog Rijssenaren tussen, want die moet je ook overal ter wereld kunnen vinden. We wensen jullie nog een fijne dag en goed weer. Wij gaan ook op naar de 30 gr. en meer. Veel liefs en xx-jes Pa, Ma.

• 31 Juli 2013 - 23:02

Barteld En Marlies:

Hallo lieve familie,
    Hier even een berichtje vanaf de camping in zuid frankrijk.
    Wat een Geweldige avonturen beleven jullie. Maar het zijn ook lange intensieve dagen als we jullie blogjes zo lezen. Wij genieten hier ook volop en doen het lekker rustig aan :-)
    Jullie berichtjes geven ons kriebels om oooit misschien met ons gezin ook z'on avontuurlijke reis te ondernemen, maar dan natuurlijk net anders. Nou geniet nog maar lekker verder wij gaan vrijdag naar huis :-( groet B&M