Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.... - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen....

Blijf op de hoogte en volg ardl

17 Juli 2013 | Nederland, Rijssen

He,he, alles is gepakt.
Vandaag een drukke dag, de hele kinderboerderij onder gebracht, koffers gepakt. Nog een bezoekje aan opa' s en omi.
De koffers gewogen en natuurlijk net iets te zwaar, maar ja.
Andre heeft nog even gebeld met Helen de Rosal om ons bezoek van zaterdag te bevestigen, ze verwacht ons om 10 uur.

Daniel pakt nu nog zijn eigen handbagage bij elkaar en dan.....
Slapen.....
Morgen om 4 uur op en ons avontuur kan beginnen!

Pff... de dag zit voor mij (Lynn) er weer op. Alle vier vandaag chagrijnig.....
Super veel zin in morgen! Dan begint de grote reis. Ik ben klaar met mijn handbagage. Morgen dan 18 uur in het vliegtuig. Stom..... om 4 uur opstaan! Nou ja...
Lynn

• 17 Juli 2013 - 20:53

Lieke Zoeteweij:

moooii jullie avontuur gaat beginnen.
    ik zal elke dag kijken :)
    18 uur in het vliegtuig pfoehh maar geniet ervan.
    en als je daar lekker zonnig zit denk dan maar een aan mij in oosterijk xD
    xxxjes lieke

• 18 Juli 2013 - 10:38

Wen-yue:

geniet van jullie avontuur en we horen graag de verhalen die jullie beleven.
    wij zijn nu heerlijk aan het genieten in Winterswijk en lezen iedere dag met jullie mee.

groetjes Wen-Yue en natuurlijk ook van mijn mama, papa en zusje Si-Yu

• 19 Juli 2013 - 22:18

Harrygeesjefreekenjoost:

Waarschijnlijk nu op jullie bestemming? Spannend hoor! Heel veel plezier samen en we hopen dat jullie alles kunnen doen en zien wat je hebt gepland. We blijven graag op de hoogte. Lieve groeten van ons.