De koffers worden klaargezet - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu De koffers worden klaargezet - Reisverslag uit Rijssen, Nederland van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

De koffers worden klaargezet

Door: André

Blijf op de hoogte en volg ardl

06 Juli 2013 | Nederland, Rijssen

Koffers en allerlei andere zaken worden voorbereid, en dat is een hele lijst:
medicijnen, verrekijker, wandelschoenen, zwemkleding, dollars, reisstekker, reisgids, zaklamp, etc.
Daniël en Lynn hebben een eigen fototoestel,want we hopen heeel veeel te zien.
We hebben ook contacten gelegd, nl met Helen de Rosal, Susan Eleveld en met de organisatie van ons 'adoptiekind'. Het "programma" is al aardig vol.
Volgende keer meer.....

• 08 Juli 2013 - 11:35

Marlies:

Hoi, hoi,
    Ik heb even gegoogled en gevonden hoor! Ben benieuwd naar wat voor een bijzondere verhalen hier allemaal terecht komen! Veel plezier met de voorbereiding en geniet van deze bijzondere vakantiereis. Liefs ons

• 12 Juli 2013 - 11:05

Este:

Nou ardl,

Wij wensen jullie een fijne vakantie toe. Geniet samen van deze wel heel bijzondere
    reis.

We zullen dit 'dagboek' zeker in de gaten blijven houden, wat jullie allemaal gaan
    meemaken. We zijn natuurlijk zeer benieuwd.

Nogmaals veel plezier.

Groeten,

este

• 15 Juli 2013 - 23:42

Janke:

We hebben jullie gevonden en zullen jullie volgen. Heel veel plezier en een goede reis toegewenst! Groetjes Janke