Giggling Tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Giggling Tree - Reisverslag uit Yangshuo, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Giggling Tree

Door: AZ

Blijf op de hoogte en volg ardl

19 Augustus 2017 | China, Yangshuo

Daar zijn we weer. Het heeft even geduurd, maar we zitten hier zo te genieten en we zijn zo actief, dat er ff geen tijd was om te bloggen. Sorry.
Zaterdag per hogesnelheidstrein van Beihai naar Guilin, in het noorden van dezelfde provincie; 4,5 uur met 200km/u. Super relaxed reizen. Halverwege in Nanning, werden de banken omgedraaid (huh) en reisden we verder.
In Guilin werden we weer netjes opgewacht en naar ons guesthouse gebracht; we vroegen ons wel af of deze chauf zijn rijbewijs wel heeft gehaald, want af en toe hielden we onze adem in.
Maar goed, veilig aangekomen. Nu zitten we ineens buitenaf in de natuur, niks geen hoogbouw oid meer. Maar mooi!!!!!! We zijn aangekomen in het karstgebergte, de mooiste vakantieregio van China.
Hier voelen we ons al snel thuis, en er zo veel te doen. De lucht strak blauw en dat blijft de komende dagen zo. 4 weken geleden nog hevige neerslag en overstromingen in Guilin. Wij zijn geluksvogels.

• 24 Augustus 2017 - 07:10

Gert:

Fijn dat er weer een bericht is. Gelukkig alles goed...
    Veel plezier verder, groetjes Janke en Gert