Beihai, parelstad aan zee - Reisverslag uit Beihai, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Beihai, parelstad aan zee - Reisverslag uit Beihai, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Beihai, parelstad aan zee

Door: AZ

Blijf op de hoogte en volg ardl

18 Augustus 2017 | China, Beihai

Nadat we een tijdje hadden gechilled haalde Matthew ons op om naar Silverbezch te gaan. Beihai heeft het grootste en mooiste strand van China en staat bekend om de parels en het fijne zand.
Het was bewolkt, maar daardoor niet te warm (30gr).
Lynn en ik racen over de golven op een jet-ski, gewoon omdat het kan. We zien helaas de zon niet ondergaan.
Hopelijk dat Daniël morgen weer beter is.

Ria en Daniël zijn nog absoluut niet fit en hebben nergens zin in. Oei, als dit maar goed gaat!
Lynn en ik gaan uitgebreid ontbijten in een luxe hotel, bijna de enige plek in Beihai waar westers food te krijgen is. Heerlijk!
Langzamerhand komt iedereen weer een beetje bij, genieten we nog een paar uur van deze zonnige dag aan het zwembad en besluiten om 's avonds in hetzelfde hotel te gaan eten. Hier komt iedereen echt weer een beetje op krachten. Gelukkig maar.

• 19 Augustus 2017 - 19:21

Gerrit En Fenna:

Hallo alle vier,
    Zojuist even de tijd genomen om jullie verslagen door te lopen. Wat een interessante reis. En wat een andere cultuur is het daar. Geniet van wat er nog komt. Groet uit Rijssen van ons 4-en

• 22 Augustus 2017 - 21:59

Eveline Blok:

Hallo allemaal,
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal zien en beleven. Wat super de pandaberen en het kinder tehuis waar jullie mochten kijken. Voor Lynn vast heel bijzonder. Jammer dat Daniel en Ria zich niet goed voelden hopelijk gaat het nu beter met hun. Nog veel plezier en gniet ervan. Groetjes de Blokken