Pandaberen!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Pandaberen!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Pandaberen!!!

Door: AZ

Blijf op de hoogte en volg ardl

15 Augustus 2017 | China, Chengdu

Vanmorgen vroeg opgestaan, om de Giant Panda te gaan spotten.
Het was echt fantastisch!
In dit gebied leven de panda's nog in de vrije natuur, maar worden beschermd om voor uitsterven te beschermen.
Wij gaan naar een reservaat waar de pandaberen uitgebreid worden bestudeerd, om het levenspatroon van deze dieren te leren kennen. We spotten een flink aantal panda's, die gelukkig vrij actief zijn, want het zijn eigenlijk erg luie dieren. Mooie foto's gemaakt, ook van de rode panda's. Wat zijn het toch prachtige beesten.
Na afloop nemen we afscheid van Greenie, onze vrolijke, vriendelijke en heel kleine gids.
Wij hebben nog ff tijd om te relaxen, koffers inpakken en op weg naar het vliegveld.
Met een kleine vertraging van 1 uur stijgen we op met bestemming Beihai, de parelstad.

• 15 Augustus 2017 - 08:19

Annelies:

Fantastisch!!
    ... maar je hoeft niet zover van huis om pandaberen te zien

• 15 Augustus 2017 - 08:22

Annelies:

Wat een bijzondere ervaringen allemaal!!
    Nog heel veel plezier!!!

• 15 Augustus 2017 - 10:59

Elizabeth :

Super leuk, ben zelf gek op pandaberen

• 16 Augustus 2017 - 06:30

Saskia:

Dat lijkt me echt geweldig. Heel anders dan in een gewone dierentuin!