Ocean Park Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Ocean Park Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Ocean Park Hongkong

Door: AZ

Blijf op de hoogte en volg ardl

26 Augustus 2017 | Hong Kong, Hongkong

Het is moeilijk kiezen: wat gaan we nog doen in HK?
Na enig overleg kiezen we voor een dagje Ocean Park: aquarium, dierentuintje, seaworld en pretpark in 1. Met uitzicht op de andere kant van HK eiland: Monaco en Nice bij elkaar. En af en toe nog een containerschip dat langs vaart.
Met de shuttle bus naar de metro. Met de metro onder de oceaan door naar HK island en daar lag het! Het was stralend weer, en wij in de achtbaan met uitzicht op zee en die mooie kust. Wauw!
Geregeld naar binnen om af te koelen al genietend van dieren van Noord- en Zuidpool, zeedieren e.d. Tussendoor met een trein door de berg naar een ander deel van het park, waar nog meer achtbanen en waterbanen waren. De warmte werkte verlammend en opeens was de energie op en gingen we met de kabelbaan terug.
Na een hap bij Mac kwamen we doodmoe terug in ons hotel.
Nog even en het zit er weer op......

• 27 Augustus 2017 - 18:21

Wilma:

Hallo allemaal,

Wat een mooie verhalen en prachtige foto's; een hele ervaring voor jullie!
    Goede reis terug en tot gauw,
    Erik ,Wilma en kids

• 27 Augustus 2017 - 18:45

Jakolien Kraak:

Net een paar verslagen gelezen. Ik liep een beetje achter door de vakantie. Wat een prachtige reis! En Daniel nog gefeliciteerd