Er is er 1 jarig, hoera! - Reisverslag uit Yangshuo, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Er is er 1 jarig, hoera! - Reisverslag uit Yangshuo, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Er is er 1 jarig, hoera!

Door: AZ

Blijf op de hoogte en volg ardl

20 Augustus 2017 | China, Yangshuo

Vandaag is de grote dag: Daniel is 18 jaar geworden!! Gefeliciteerd!

Omdat hij jarig is, mag hij kiezen wat we gaan doen: nou, scooter rijden lijkt hem wel wat. En daar gaan we, op e-bike zoals ze dat hier noemen, het prachtige landschap verkennen, nadat we eerst koffie en een appeltaart van de Giggling Tree hebben opgegeten.
We hebben genoten, wat is het hier mooi! Van Karst en Paulien, de eigenaars, hadden we een route doorgekregen. Helaas ging het op een cruciaal punt niet helemaal goed, met als gevolg dat we bij de locals in een piepklein plaatsje vastliepen. Maar toen hadden we wel weer mooie dingen gezien, van het originele China: rijstvelden, handbewerkt, ossen aan het zwoegen, enz.
Omdat het erg zonnig was, was het bloedheet, dus wij sprongen weer op onze e-bikes en gingen terug naar ons guesthouse.