Beihai, hier liggen mijn roots - Reisverslag uit Chengdu, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu Beihai, hier liggen mijn roots - Reisverslag uit Chengdu, China van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Beihai, hier liggen mijn roots

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg ardl

16 Augustus 2017 | China, Chengdu

Hoi allemaal,
Terug naar waar het 14 jaar geleden begon...
We kwamen in de nacht aan, en kwamen in een ruime familiekamer. Daniël en ik mochten boven slapen.
De volgende ochtend viel een beetje tegen: het ontbijt was alleen voor Chinezen! Bijna niets wat wij lusten.
Daniël en mama hadden last van hun maag, en we zitten bijna 9000km van huis!
Nou ja, we gaan kijken waar mijn roots liggen en dat is dicht bij het hotel. De volgende morgen naar het kindertehuis en dat was heel leuk! We kregen een cadeautje mee en ze hadden alle tijd om met ons de foto's en zo door te kijken. We zaten midden tussen allemaal jonge kinderen en hun verzorgsters.
Toen gingen we weer terug naar het hotel.

• 18 Augustus 2017 - 23:41

Marlies:

Hoi Lynn,
    Het zal vast een bijzondere ervaring/ontmoeting zijn geweest! Wat leuk ook dat ze er echt de tijd voor namen. Herkenden ze jou ook nog van de foto's en de verhalen?
    Hopelijk worden Daniël en Ria gauw weer beter! Veel plezier nog daar! Groetjes van ons

• 19 Augustus 2017 - 22:34

Annelies:

Wat bijzonder om te zien waar jouw roots liggen!!