De reis naar Belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu De reis naar Belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van ardl Zoeteweij - WaarBenJij.nu

De reis naar Belize

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg ardl

03 Augustus 2013 | Belize, Caye Caulker

Vanochtend moest ik er vroeg uit. Ik moest me omkleden en daarna wachten op de bus naar Belize. We waren als laatste in de bus, dus we gingen gelijk naar Belize. Toen we bij de grens waren moesten we veel doen. In onze paspoorten moesten stempels. Daarna lopend over de grens. Toen nog een keer een stempel zodat we in Belize konden.Toen moesten we nog een uur wachten voordat we konden vertrekken. Een man uit Peru mocht eerst niet mee. Hij moest een extra visum aanvragen. Eindelijk konden we gaan. Die meneer bood zijn excuses aan. Hij wist niet dat hij dat nodig had. Toen we uit de bus kwamen, stapten we over op de watertaxi. (een boot dus.) Hártstikke mooi water. Helder en mooi groen. Ons hotel ligt mooi aan de zee. Helaas is dit de allerlaatste plek van onze vakantie. :(

EINDE!!!!!!!!!!!!!!!!

• 04 Augustus 2013 - 15:14

Nicole En Arnoud:

Lieve allemaal,
    Bedankt voor de prachtige indrukken van jullie reis door Guatemala. Het moet een onvergetelijke reis zijn door het geboorteland van Daniel en ook van Jorick en Mirthe.We krijgen helemaal zin om zelf naar Guatemala te gaan, het werkt wel aanstekelijk.
    Fijne dagen nog in Belize en een veilige vlucht naar huis !

Groetjes
    Nicole, Arnoud, Jorick en Mirthe

• 04 Augustus 2013 - 19:03

Kraak:

Wij zijn weer terug en hebben veel bij te lezen na wifi-loze en wifi-stroeve campings. Prachtig verslag! Geniet van Beliz en veel groeten van fam. Kraak.

• 04 Augustus 2013 - 21:54

Janke En Gert:

Leuk verhaal Lynn ! We vonden het super om je nog eens op de Skype te zien al was het niet zo duidelijk als vorige keer.... Het lijkt ons een heel mooie omgeving daar; pas op dat je geen kokosnoot op je hoofd krijgt. Hopelijk wordt het weer nog wat beter. We wensen jullie een heel prettig laatste deel van je vakantie en een voorspoedige terugreis. Groetjes, Janke en Gert.

• 04 Augustus 2013 - 22:09

Gerrit En Fenna:

Hallo André, Ria, Daniël en Lynn,

Ben er vanavond eens goed voor gaan zitten. De reisverslagen gelezen en de foto's en video's bekeken. Echt prachtig! Wat heb hebben jullie veel meegemaakt, gezien en beleefd. Wat een geweldig mooie ervaring moet deze reis voor jullie allen zijn. En dan nog een paar vakantiedagen in het vooruitzicht. Geniet ervan en ook wij wensen jullie voor straks een voorspoedige terugreis. Ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen straks!. Hartelijke groet vanuit de Scholekster.

• 05 Augustus 2013 - 22:53

Fam. Bruinenberg:

Hallo André,Ria,Daniël en Lynn.
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
    Ik was er vanavond eens even voor gaan zitten want in onze vakantie was er
    weinig van gekomen(slechte WIFI op de camping).
    Ik heb echt genoten van jullie verhalen en prachtige foto's .
    Het begint weer helemaal te kriebelen bij mij en ik hoop dat wij ook
    nog eens zo'n reis kunnen maken.Moet Elsa iets groter zijn en moet ons
    nieuwe huis ook helemaal klaar zijn.( we hebben een paar uur voor onze vakantie
    nog getekend voor ons nieuwe huis ).
    Voorlopig druk genoeg dus,maar dan gaan we sparen want..........het is de moeite waard,
    dat hebben we wel gezien.

Groetjes Edwin,Ankie,Raul en Elsa.

• 06 Augustus 2013 - 13:15

Harrygeesjefreekenjoost:

Hallo reizigers, bedankt voot jullie mooie verhalen en plaatjes. We wensen jullie nog een lekker dagje (?) luieren en een veilige thuisreis. We hope jullie zondag te treffen bij opa......
    Goede thuisreis,liefs van ons.